+421 2/22133399
Helpdesk: Pondelok - Piatok 9:00 - 16:00
[email protected]
Kontakt

Objednávky do 16:00 expedujeme kuriérom GLS v ten istý deň. Doručenie do 24 h.

Fixservis logo
0
0 €
  • 19. 12. 2024

Zdieľať

Ako postupovať pri reklamácii online?

Ako postupovať pri reklamácii online?

Celý proces reklamácie sme rozdelili do niekoľkých jednoduchých krokov. Stačí postupovať podľa tohto návodu:

VIDEO NÁVOD 

 

 

1. Prihláste sa do svojho účtu na našej stránke fixservis.sk.

2. Prejdite do sekcie História objednávok a vyhľadajte produkt, ktorý chcete reklamovať.

3. Kliknite na ikonu troch bodiek vedľa produktu a zvoľte možnosť Reklamácia. (Ikona/tlačidlo sa zobrazuje na základe záručných podmienok.)

4. Vyberte konkrétny produkt, ktorý chcete reklamovať. Reklamovať môžete vždy len jeden produkt naraz. 

5. Vyberte doručovaciu adresu z uložených adries vo vašom profile, alebo zadajte novú. 

6. Zadajte IBAN v prípade uznanej reklamácie použijeme tento údaj na vrátenie peňazí. *IBAN je povinným údajom.

7. Vyberte hlavnú chybu z ponúkaných možností a nahrajte fotky. Nahrané fotky pomáhajú zefektívniť spracovanie reklamácie a môžu, ale nemusia, urýchliť jej vybavenie.

8. Potvrďte reklamáciu a odošlite ju do systému. (Zhrnutie reklamácie obdržíte e-mailom.) 

9. Dôkladne zabaľte reklamovaný tovar v pôvodnom obale a priložte číslo reklamácie (ľahko ho spoznáte podľa znaku #). Následne sa vám zobrazia informácie o ďalšom postupe a budete mať možnosť výberu spôsobu odoslania tovaru:

1. Bezplatne cez podacie miesto Packeta
    Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi 
    nadiktujte kód 99589968.
    Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX.
    👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez Packeta

2. Bezplatne cez portál DPD
    
Navštívte stránku DPD portál, kde môžete jednoducho vrátiť 
    akúkoľvek zásielku, ktorú ste od nás obdržali.
    👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez DPD

3. Poštou alebo kuriérom na našu adresu
    iFix s.r.o.
    Námestie hraničiarov 6/A
    851 03 Bratislava
    Zásielku neposielajte na dobierku, nebude z našej strany prevzatá.

4. Osobné vrátenie na našej pobočke
    S odstúpením od zmluvy sa môžete zastaviť aj osobne na ktorejkoľvek našej pobočke.

 

10. Pohodlne sledujte stav reklamácie vo svojom online účte. Vyjadrenie k reklamácii dostanete e-mailom.

 

Ak budete postupovať podľa uvedených krokov, vaša reklamácia bude spracovaná efektívne a v čo najkratšom čase. Nezabudnite dôkladne zabaliť tovar, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom Chatu (ikona chatu vpravo dolu) alebo E-mailu [email protected]

Viac informácií a podrobné reklamačné podmienky nájdete na stránke Reklamácie.

Sme tu pre vás

Tím FixServis. 

 

Ekológia na prvom mieste

Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.

Viac informácíí