Objednávky do 16:00 expedujeme kuriérom GLS v ten istý deň. Doručenie do 24 h.
Napíšte čo hľadáte
Žiadne výsledky.
19. 12. 2024
Celý proces reklamácie sme rozdelili do niekoľkých jednoduchých krokov. Stačí postupovať podľa tohto návodu:
1. Prihláste sa do svojho účtu na našej stránke fixservis.sk.
2. Prejdite do sekcie História objednávok a vyhľadajte produkt, ktorý chcete reklamovať.
3. Kliknite na ikonu troch bodiek vedľa produktu a zvoľte možnosť Reklamácia. (Ikona/tlačidlo sa zobrazuje na základe záručných podmienok.)
4. Vyberte konkrétny produkt, ktorý chcete reklamovať. Reklamovať môžete vždy len jeden produkt naraz.
5. Vyberte doručovaciu adresu z uložených adries vo vašom profile, alebo zadajte novú.
6. Zadajte IBAN v prípade uznanej reklamácie použijeme tento údaj na vrátenie peňazí. *IBAN je povinným údajom.
7. Vyberte hlavnú chybu z ponúkaných možností a nahrajte fotky. Nahrané fotky pomáhajú zefektívniť spracovanie reklamácie a môžu, ale nemusia, urýchliť jej vybavenie.
8. Potvrďte reklamáciu a odošlite ju do systému. (Zhrnutie reklamácie obdržíte e-mailom.)
9. Dôkladne zabaľte reklamovaný tovar v pôvodnom obale a priložte číslo reklamácie (ľahko ho spoznáte podľa znaku #). Následne sa vám zobrazia informácie o ďalšom postupe a budete mať možnosť výberu spôsobu odoslania tovaru:
1. Bezplatne cez podacie miesto Packeta Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968. Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX. 👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez Packeta
2. Bezplatne cez portál DPD Navštívte stránku DPD portál, kde môžete jednoducho vrátiť akúkoľvek zásielku, ktorú ste od nás obdržali. 👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez DPD
3. Poštou alebo kuriérom na našu adresu iFix s.r.o. Námestie hraničiarov 6/A 851 03 Bratislava Zásielku neposielajte na dobierku, nebude z našej strany prevzatá.
4. Osobné vrátenie na našej pobočke S odstúpením od zmluvy sa môžete zastaviť aj osobne na ktorejkoľvek našej pobočke.
10. Pohodlne sledujte stav reklamácie vo svojom online účte. Vyjadrenie k reklamácii dostanete e-mailom.
Ak budete postupovať podľa uvedených krokov, vaša reklamácia bude spracovaná efektívne a v čo najkratšom čase. Nezabudnite dôkladne zabaliť tovar, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom Chatu (ikona chatu vpravo dolu) alebo E-mailu - [email protected]
Viac informácií a podrobné reklamačné podmienky nájdete na stránke Reklamácie.
Sme tu pre vás
Tím FixServis.
Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.
Prihláste sa na odber newslettera ohľadom zliav a noviniek z našej ponuky. Odoslaním tohto formulára potvrdzujem, že mám viac ako 16 rokov.
Súhlasím s odberom noviniek
Nákupný košík
Medzisúčet
s DPH
Táto stránka používa technológiu cookies pre vylepšenie vášho zážitku. Viac informácií