+421 2/22133399
Helpdesk: Pondelok - Piatok 9:00 - 16:00
[email protected]
Kontakt

Objednávky do 16:00 expedujeme kuriérom GLS v ten istý deň. Doručenie do 24 h.

Fixservis logo
0
0 €
  • 10. 03. 2025

Zdieľať

Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez Packeta

Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez Packeta

V prípade reklamácie tovaru je najskôr potrebné vykonať online alebo manuálnu reklamáciu a až následne pokračovať vrátením cez Packeta podľa návodu nižšie.

 

1. Dôkladne zabaľte tovar v pôvodnom obale. (v prípade reklamácie priložte číslo reklamácie= ľahko ho spoznáte podľa znaku #).

 

2. Navštívte odberné miesto a nadiktujte zamestnancovi kód pre Slovensko: 99589968. (Po fyzickom prijatí vás informujeme e-mailom.) 

 

Ak tovar reklamujete týmto spôsobom, môžete pohodlne sledovať stav reklamácie vo svojom online účte. Vyjadrenie k reklamácii dostanete e-mailom. 

Ekológia na prvom mieste

Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.

Viac informácíí