+421 2/22133399
Helpdesk: Pondelok - Piatok 9:00 - 16:00
[email protected]
Kontakt

Objednávky do 16:00 expedujeme kuriérom GLS v ten istý deň. Doručenie do 24 h.

Fixservis logo
0
0 €
  • 07. 03. 2025

Zdieľať

Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez DPD

Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez DPD

V prípade reklamácie tovaru je najskôr potrebné vykonať online alebo manuálnu reklamáciu a až následne pokračovať vrátením cez DPD podľa návodu nižšie.

Krok 1 – Navštívte portál DPD

Navštívte stránku https://rmp.dpdgroup.com/016/ifix, kde môžete vrátiť akúkoľvek zásielku, ktorú ste od nás obdržali.

Krok 2 – Výber jazyka

Vyberte si z ponuky dostupných jazykov.

Krok 3 – Zadajte číslo objednávky

Ak vám bol balík doručený cez DPD, použite sledovacie číslo (tracking number) priradené k vašej zásielke. Vaše údaje sa automaticky vyplnia a môžete pokračovať.

Ak balík nebol doručený cez DPD, budete musieť manuálne vyplniť tabuľku aby ste sa zapísali do systému DPD.

Krok 4 – Výber spôsobu vrátenia

Pod textom sa zobrazí otázka: Ako chcete vrátiť vašu zásielku? Vyberte možnosť „Priniesť na odberné miesto“, čím sa vám zobrazí formulár na vyplnenie údajov. (Odberné miesto je aj samoobslužný box).

Krok 5 – Vyplnenie údajov

Uveďte svoje osobné údaje, na základe ktorých vám systém ponúkne najbližšie odberné miesta DPD, kde môžete zásielku odovzdať. Neuvádzajte údaje našej spoločnosti, tie sa automaticky doplnia na konci procesu.

1. Vyberte krajinu, z ktorej budete balík odosielať. Pozor! Po výbere krajiny ju už nebudete môcť zmeniť.

2. Zadajte svoju adresu, aby systém automaticky našiel najbližšie odberné miesta DPD.

3. Vyberte, či ste firma alebo fyzická osoba.

4. Zadajte svoje meno alebo názov spoločnosti.

 

Vyplňte ostatné požadované údaje (povinné polia sú označené hviezdičkou *).

Po vyplnení stlačte tlačidlo „Potvrdiť“.

Krok 6 – Kontrola údajov

Pred potvrdením vrátenia si skontrolujte všetky zadané údaje a uistite sa, že sú správne.

Krok 7 – Tlač štítku

Po potvrdení vrátenia si vytlačte štítok a postupujte podľa pokynov na správne dokončenie procesu. (Informácie a štítok prídu aj do e-mailu)

Nemáte tlačiareň? Odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu DPD alebo navštíviť najbližšie odberné miesto a overiť dostupné možnosti.

Krok 8 – Výber odberného miesta

Podľa zadanej adresy sa vám zobrazia najbližšie odberné miesta, kam môžete balík priniesť.

Krok 9 – Odoslanie balíka

Vytlačený štítok nalepte na balík do ktorého ste zabalili produkt, ten prineste na odberné miesto aby bol doručený späť k nám.

Dodatočné informácie:

Lehota na vrátenie: Ak je pre vrátenie stanovená lehota, uistite sa, že balík odošlete včas.

Potrebujete pomoc? V prípade otázok kontaktujte našu zákaznícku podporu.

Ekológia na prvom mieste

Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.

Viac informácíí