Objednávky do 16:00 expedujeme kuriérom GLS v ten istý deň. Doručenie do 24 h.
Napíšte čo hľadáte
Žiadne výsledky.
07. 03. 2025
V prípade reklamácie tovaru je najskôr potrebné vykonať online alebo manuálnu reklamáciu a až následne pokračovať vrátením cez DPD podľa návodu nižšie.
Navštívte stránku https://rmp.dpdgroup.com/016/ifix, kde môžete vrátiť akúkoľvek zásielku, ktorú ste od nás obdržali.
Vyberte si z ponuky dostupných jazykov.
Ak vám bol balík doručený cez DPD, použite sledovacie číslo (tracking number) priradené k vašej zásielke. Vaše údaje sa automaticky vyplnia a môžete pokračovať.
Ak balík nebol doručený cez DPD, budete musieť manuálne vyplniť tabuľku aby ste sa zapísali do systému DPD.
Pod textom sa zobrazí otázka: Ako chcete vrátiť vašu zásielku? Vyberte možnosť „Priniesť na odberné miesto“, čím sa vám zobrazí formulár na vyplnenie údajov. (Odberné miesto je aj samoobslužný box).
Uveďte svoje osobné údaje, na základe ktorých vám systém ponúkne najbližšie odberné miesta DPD, kde môžete zásielku odovzdať. Neuvádzajte údaje našej spoločnosti, tie sa automaticky doplnia na konci procesu.
1. Vyberte krajinu, z ktorej budete balík odosielať. Pozor! Po výbere krajiny ju už nebudete môcť zmeniť.
2. Zadajte svoju adresu, aby systém automaticky našiel najbližšie odberné miesta DPD.
3. Vyberte, či ste firma alebo fyzická osoba.
4. Zadajte svoje meno alebo názov spoločnosti.
Vyplňte ostatné požadované údaje (povinné polia sú označené hviezdičkou *).
Po vyplnení stlačte tlačidlo „Potvrdiť“.
Pred potvrdením vrátenia si skontrolujte všetky zadané údaje a uistite sa, že sú správne.
Po potvrdení vrátenia si vytlačte štítok a postupujte podľa pokynov na správne dokončenie procesu. (Informácie a štítok prídu aj do e-mailu)
Nemáte tlačiareň? Odporúčame kontaktovať zákaznícku podporu DPD alebo navštíviť najbližšie odberné miesto a overiť dostupné možnosti.
Podľa zadanej adresy sa vám zobrazia najbližšie odberné miesta, kam môžete balík priniesť.
Vytlačený štítok nalepte na balík do ktorého ste zabalili produkt, ten prineste na odberné miesto aby bol doručený späť k nám.
Dodatočné informácie:
Lehota na vrátenie: Ak je pre vrátenie stanovená lehota, uistite sa, že balík odošlete včas.
Potrebujete pomoc? V prípade otázok kontaktujte našu zákaznícku podporu.
Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.
Prihláste sa na odber newslettera ohľadom zliav a noviniek z našej ponuky. Odoslaním tohto formulára potvrdzujem, že mám viac ako 16 rokov.
Súhlasím s odberom noviniek
Nákupný košík
Medzisúčet
s DPH
Táto stránka používa technológiu cookies pre vylepšenie vášho zážitku. Viac informácií