+421 2/22133399
Helpdesk: Pondelok - Piatok 9:00 - 16:00
[email protected]
Kontakt

Objednávky do 16:00 expedujeme kuriérom GLS v ten istý deň. Doručenie do 24 h.

Fixservis logo
0
0 €

Reklamácie

Reklamácia alebo vrátenie? U nás to vybavíte jednoducho ONLINE cez Packeta alebo DPD!

 

Ako na to?

Kliknite na príslušnú možnosť a my vás prevedieme celým procesom krok za krokom.

Naše produkty sú starostlivo testované, aby boli plne funkčné, no výnimky sa môžu vyskytnúť. Ak produkt nefunguje správne alebo je poškodený, jednoducho nám ho pošlite a my sa o všetko postaráme.

Vyberte si spôsob reklamácie:

Ideálne pre 1 produkt, rýchlejšie vybavenie, sledovanie online a ekologické riešenie.

Postupujte, prosím, podľa nasledujúcich krokov:

  1. Vytvorte si reklamáciu online vo svojom účte.
  2. Pripravte tovar na odoslanie. Do zásielky, prosím, priložte:
    • Číslo reklamácie, ktoré sa zobrazí v záhlaví po jej odoslaní, napríklad: Reklamácia č. #2400067.
      • Bez čísla reklamácie nebude možné zásielku identifikovať a reklamáciu spracovať.
    • Záručný list – Ak reklamujete repasované (refurbished) zariadenie, záručný list je povinný. Bez neho nebude reklamácia akceptovaná.
    • Tovar v pôvodnom obale. Neposielajte mechanicky poškodený tovar, reklamácia nebude uznaná.

3. Odošlite tovar jednou z možností:

1. Bezplatne cez podacie miesto Packeta
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX.
👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez Packeta

2. Bezplatne cez portál DPD
Navštívte stránku DPD portál, kde môžete jednoducho vrátiť akúkoľvek zásielku, ktorú ste od nás obdržali.
👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez DPD

3. Na našu adresu poštou alebo kuriérom
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

4. Prípadne sa s reklamáciou zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke

Dôležité informácie

  • Pokiaľ produkt obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.
  • Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. V prípade straty zásielky vám vieme lepšie pomôcť.
  • Ak nás navštívite osobne na ktorejkoľvek predajni, kolegovia vašu zásielku prevezmú a zabezpečia jej odoslanie na centrálu, kde ju spracuje náš tím z reklamačného oddelenia.
  • O aktuálnom stave reklamácie vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou.

Lehota na vybavenie reklamácie

  • Zákonom stanovená lehota: 30 dní
  • Naša priemerná doba vybavenia: 5 až 10 pracovných dní
  • Ak je tovar skladom, reklamáciu vybavíme rýchlejšie.

Vhodné pre viac produktov naraz, vybavuje sa cez papierové formuláre.

Postupujte, prosím, podľa nasledujúcich krokov:

1. Stiahnite si a vyplňte Reklamačný formulár

2. Pripravte zásielku
Do zásielky, prosím, priložte:

  1. Vyplnený reklamačný formulár – Bez formulára nemôžeme zásielku identifikovať a spracovať reklamáciu. Uveďte všetky dôležité informácie, ako číslo objednávky, reklamovaný tovar, dôvod reklamácie a požadovaný spôsob riešenia.
  2. Záručný list – Ak reklamujete repasované (refurbished) zariadenie, záručný list je povinný. Bez neho nebude reklamácia akceptovaná.
  3. Tovar v pôvodnom obale. Neposielajte mechanicky poškodený tovar, reklamácia nebude uznaná.

3. Odošlite tovar jednou z možností:

1. Bezplatne cez podacie miesto Packeta
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX.
👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez Packeta

2. Bezplatne cez portál DPD
Navštívte stránku DPD portál, kde môžete jednoducho vrátiť akúkoľvek zásielku, ktorú ste od nás obdržali.
👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez DPD

3. Na našu adresu poštou alebo kuriérom
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

4. Prípadne sa s reklamáciou zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke

Dôležité informácie

  • Pokiaľ produkt obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.
  • Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. V prípade straty zásielky vám vieme lepšie pomôcť.
  • Ak nás navštívite osobne na ktorejkoľvek predajni, kolegovia vašu zásielku prevezmú a zabezpečia jej odoslanie na centrálu, kde ju spracuje náš tím z reklamačného oddelenia.
  • O aktuálnom stave reklamácie vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou.

Lehota na vybavenie reklamácie

  • Zákonom stanovená lehota: 30 dní
  • Naša priemerná doba vybavenia: 5 až 10 pracovných dní
  • Ak je tovar skladom, reklamáciu vybavíme rýchlejšie.

Všetci vieme, že nikto nie je neomylný a že tovar sa môže poškodiť alebo dôjsť k nesprávnemu doručeniu zásielky. V takomto prípade, prosím, zachovajte chladnú hlavu a bezodkladne nás do 12 hodín od prevzatia zásielky kontaktujte e-mailom na [email protected]

Prosím, pošlite nám:

1. Fotku dodacieho listu, aby sme podľa čísla variabilného symbolu mohli dohľadať vašu objednávku v systéme.

2. Detailnú fotku poškodeného doručeného tovaru.

  • Fotka musí rovnako obsahovať aj náš štítok, ktorý bol nalepený na obale tovaru, vďaka ktorému vieme rýchlejšie identifikovať poškodený tovar.

3. Kompletnú fotku obalového materiálu. Budeme potrebovať:

  • Fotku krabice zo všetkých strán. Ak krabica obsahuje preliačenie alebo iné vizuálne poškodenie, pošlite fotku z tohto miesta.
  • Ak bola zásielka zabalená v bublinkovej fólií, je nutné poslať fotku bublinovej výplne v zrolovanom stave.

Fotky určite neposielajte rozostrene alebo odfotené v zlých svetelných podmienkach, či odseknuté alebo odrezané časti fotografie.

Fotka musí obsahovať zobrazenie celého poškodeného tovaru a nie len poškodenej časti.

Na základe vašich fotografií posunieme situáciu dopravcovi, ktorý ju bude riešiť. Pokiaľ fotografie alebo video dôkazy nebudete vedieť poskytnúť, nevieme so situáciou nič robiť.

Následne čakáme na vyjadrenie prepravcu. Po ich vyjadrení vás budeme kontaktovať. 

Pri prevzatí objednávky od kuriéra je potrebné si každú zásielku vizuálne skontrolovať ešte počas jej prevzatia. V prípade poškodenia zásielky rovno spísať zápis o poškodení priamo s kuriérom. V opačnom prípade dopravcovia ako ani my nenesieme žiadnu zodpovednosť za prípadné neskoršie reklamácie. 

Ak nám túto chybu nenahlásite, môže byť prípadne neskoršie odstúpenie od zmluvy či reklamácia z našej strany zamietnutá. Nahláste preto prosím všetko, ak máte čo i len malé podozrenie.

V prípade, že vám zakúpený tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky.

Postupujte, prosím, podľa nasledujúcich krokov:

  1. Stiahnite si a vyplňte odstúpenie od zmluvy.
    • Tento dokument je potrebný na identifikáciu zásielky a spracovanie vrátenia.
  2. Uveďte všetky dôležité informácie:
    • Číslo objednávky
    • Tovar, ktorý vraciate
    • Dôvod vrátenia tovaru - prosíme, uveďte pre zlepšenie našich služieb
    • Číslo účtu na vrátenie platby
  3. Pripravte tovar na odoslanie
    • Vráťte tovar v pôvodnom a nepoškodenom obale.
    • Pokiaľ obsahuje ochranné lepky, nestrhávajte ich.
    • Použitý tovar, napríklad displej, očistite od zvyškov lepidla.

Nemáte možnosť dokument vytlačiť? Napíšte čitateľne číslo objednávky alebo variabilný symbol na čistý papier a priložte ho k zásielke.

4. Odošlite tovar jednou z možností:

1. Bezplatne cez podacie miesto Packeta
Navštívte ktorékoľvek odberné miesto Packeta a zamestnancovi nadiktujte kód 99589968.
Pozor, nie je možné odoslať cez Z-BOX.
👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez Packeta

2. Bezplatne cez portál DPD
Navštívte stránku DPD portál, kde môžete jednoducho vrátiť akúkoľvek zásielku, ktorú ste od nás obdržali.
👉 Návod: Ako reklamovať/vrátiť tovar online cez DPD

3. Na našu adresu poštou alebo kuriérom
iFix s.r.o.
Námestie hraničiarov 6/A
851 03 Bratislava
Zásielku neposielajte dobierkou, z našej strany nebude prevzatá.

4. Prípadne sa s reklamáciou zastavte osobne na ktorejkoľvek našej pobočke

Dôležité informácie

  • Pri podaní zásielky si od dopravcu vypýtajte trasovacie číslo alebo potvrdenie o odoslaní. V prípade straty zásielky vám vieme lepšie pomôcť.
  • Ak nás navštívite osobne na ktorejkoľvek predajni, kolegovia vašu zásielku prevezmú a zabezpečia jej odoslanie na centrálu, kde ju spracuje náš tím z reklamačného oddelenia.
  • O aktuálnom stave odstúpenia od zmluvy vás budeme informovať e-mailovou notifikáciou.

 

Často kladené otázky

Áno, reklamáciu môžete zrušiť do 24 hodín od jej zadania do nášho systému.

Reklamácia online sa oplatí, pretože:

  1. Získate rýchlejšie vybavenie reklamácie bez zbytočného čakania.
  2. Doprava je zdarma cez Packeta pri použití návratkového kódu.
  3. Všetky reklamácie sú prehľadne uložené, takže k nim máte vždy prístup.
  4. Kedykoľvek máte k dispozícii dobropis z reklamácie alebo reklamačný protokol.
  5. Je to ekologické riešenie, ktoré šetrí papierovanie a pomáha chrániť životné prostredie.

Nezodpovedali sme vaše otázky? Kontaktujte nás

prostredníctvom Chatu (ikona chatu vpravo dolu) alebo E-mailu [email protected]

 

Reklamačný poriadok

Zodpovednosť za chyby, spotrebiteľská záruka, uplatnenie nárokov z chýb (reklamačný poriadok)

I. Úvodné ustanovenia

Predávajúci:
iFix s.r.o., 

  • IČO: 47019948
  • DIČ: 2023719379
  • IČ DPH: SK2023719379
  • Tel.: +4212/22133399
  • E-mail: [email protected]

Kupujúci: subjekt spĺňajúci definíciu spotrebiteľa v zmysle príslušnej právnej úpravy a predmetom ktorej je kúpa a predaj tovaru ponúkaného predávajúcim.

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Odbor výkonu dohľadu
Bajkalská 21/A
P. O. BOX 29
827 99 Bratislava

Kontaktné údaje:
E-mail: [email protected]
Tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
Fax č. 02/58 27 21 70
www.soi.sk
SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

II. Zodpovednosť za chyby a postup riešenia

1.  Ak predávajúci zodpovedá za chybu tovaru, kupujúci má voči nemu právo na odstránenie chyby opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. 

2. Voľba a uplatňovanie nárokov kupujúcim sa riadi príslušnou právnou úpravou.

3. Predávajúci poučil kupujúceho o jeho právach vyplývajúcich z chýb tovaru, ktoré mu vyplývajú príslušnej právnej úpravy a uzavretej zmluvy aj tak, že umiestnil Všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj VOP)  na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť sa s nimi oboznámiť v čase pred odoslaním objednávky.

4. Predávajúci zodpovedá za chyby tovaru v zmysle platných predpisov SR a kupujúci je povinný uplatniť nárok z chýb tovaru u predávajúceho alebo u určenej osoby.  Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek chybu, ktorú má predaný tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru. Ak je predmetom kúpy tovar s digitálnymi prvkami, pri ktorom sa má digitálny obsah dodávať alebo digitálna služba poskytovať nepretržite počas dohodnutej doby, predávajúci zodpovedá za každú chybu digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas celej dohodnutej doby, najmenej však počas dvoch rokov od dodania tovaru s digitálnymi prvkami. U zánovného tovaru (zánovným tovarom sa rozumie používaný tovar, ktorý následne prešiel kontrolou našich odborníkov a ktorý je takto označený) a u použitého tovaru (použitým tovarom sa rozumie takto označený tovar, ktorý je použitý či opravovaný bez chyby, pričom kompletnosť balenia nebráni plnému užívaniu výrobku), sa zmluvné strany dohodli na zodpovednosti za chyby tovaru v dĺžke 12 mesiacov odo dňa doručenia tovaru.  

5. Ak tovar vykazuje chyby, kupujúci má právo uplatniť súvisiace nároky vytknutím chyby v ktorejkoľvek prevádzkarni predávajúceho, u inej osoby, o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pred uzavretím zmluvy, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania predávajúceho alebo na inej adrese o ktorej predávajúci oboznámil kupujúceho pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy. K vytknutiu chyby je potrebné predložiť aj chybný tovar, ak nie je dohodnuté inak. Predávajúci odporúča tovar pri jeho zasielaní poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Kupujúci je povinný uviesť pravdivo všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah chyby tovaru; kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv uplatňuje.  

6. Konanie o nároku z chýb tovaru, ktorý sa dá doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:

6.1. doručenie vytknutia chyby,

6.2. doručenie tovaru od kupujúceho predávajúcemu alebo určenej osobe,

6.3. doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k tovaru predávajúcemu, ak sú tieto údaje nevyhnutné na riadne vybavenie uplatneného nároku.

7. Ak je predmetom uplatnenia nároku tovar, ktorý sa nedá objektívne doručiť predávajúcemu alebo ktorý je pevne zabudovaný, kupujúci je okrem splnenia podmienok podľa bodov 6.1. a 6.3 povinný poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť na vykonanie obhliadky tovaru predávajúcim alebo treťou osobou určenou predávajúcim. Konanie o nároku z chýb tovaru týkajúce sa tovaru, ktorý sa nedá objektívne doručiť predávajúcemu alebo ktorý je pevne zabudovaný začína dňom, kedy bola vykonaná obhliadka tovaru podľa prvej vety. Ak však predávajúci alebo ním určená tretia osoba napriek poskytnutej potrebnej súčinnosti zo strany kupujúceho nezabezpečí vykonanie obhliadky v primeranej lehote, najneskôr však do 10 dní od doručenia vytknutia chyby predávajúcemu, konanie začína dňom doručenia vytknutia chyby.

8. Predávajúci alebo určená osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o vytknutí chyby v zmysle príslušnej právnej úpravy.

9. Zodpovednosť za chyby sa nevzťahuje na chyby, na ktoré bol kupujúci v dobe uzatvárania zmluvy predávajúcim upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.

10. Predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru:

10.1. ak kupujúci neuplatnil svoje právo týkajúce sa zodpovednosti predávajúceho za chybu tovaru v zákonom určených lehotách,

10.2. ak je chybou tovaru mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim,

10.3. ak je chybou tovaru znížená kapacita batérie,

10.4. ak chyba tovaru vznikla používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou intenzitou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru,

10.5. ak chyba tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,

10.6. ak chyba tovaru vznikla poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami obvyklého používania tovaru,

10.7. ak chyba tovaru vznikla poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,

10.8. ak chyba tovaru vznikla poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,

10.9. ak chyba tovaru vznikla neodborným zásahom, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,

10.10. ak chyba tovaru vznikla zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby,

10.11. ak zásielka nie je kompletná, resp. ak ide o zjavnú chybu, ktorú kupujúci mohol zistiť kontrolou zásielky pri doručení tovaru a ktorú neriešil podľa týchto VOP a bez zbytočného odkladu neoznámil predávajúcemu  

10.12 prejavujúce sa horizontálnymi a/alebo vertikálnymi čiarami na displeji / zobrazovacom zariadení, keď uvedené je dôsledkom mechanického poškodenia.

11. Zmluvné strany dohodli spotrebiteľskú záruku v dĺžke 24 mesiacov odo dňa doručenia tovaru, pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená iná doba. U zánovného tovaru  a u použitého tovaru, zmluvné strany dohodli spotrebiteľskú záruku v dĺžke 12 mesiacov odo dňa doručenia tovaru;

V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedená informácia o výmene tovaru, a prípadné ďalšie uplatnenia nárokov z chýb tovaru sa uplatňujú na základe kúpnej zmluvy a tohto dokladu. V prípade výmeny tovaru za nový začne plynúť spotrebiteľská záruka znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.

Nároky zo spotrebiteľskej záruky nie je možné uplatniť ak kupujúci nedisponuje záručným listom, alebo dokladom o zaplatení, prípadne iným dokladom, ktorý preukazuje kúpu tovaru kupujúcim od predávajúceho.

12. Vybavenie nároku z chýb tovaru sa vzťahuje len na chyby uvedené vo vytknutí chyby.

13. Pre účely tohto článku

  • sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú chybu považuje výskyt jednej odstrániteľnej chyby viac ako dva krát.
  • sa za väčší počet rôznych odstrániteľných chýb považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných chýb súčasne.

14. Bez ohľadu na výsledok reklamácie bude prípadne opätovné uplatnenie reklamácie tej istej jedinečnej chyby (nie chyby rovnakého druhu) zamietnuté.

15. V prípade náhradného dielu Apple iPhone (batéria, displej, fotoaparát v závislosti od modelu iPhone ...) na zariadeniach značky Apple, sa môže zobrazovať hlásenie: "Nie je možné overiť, či tento iPhone používa originálny Apple diel (batéria, displej, fotoaparát v závislosti od modelu iPhone)“.

Tieto správy nijako neovplyvňujú výkon zariadenia a po 4 dňoch zmiznú z uzamknutej obrazovky a potom budú viditeľné len v Nastaveniach. Nadobudnutie tejto správy nemá vplyv na výkon zariadenia. 

16. Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil uplatnenie nároku z chyby tovaru alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia (súčasne orgán dohľadu oprávnený prijímať podnety v prípade porušenia práv, alebo záujmov spotrebiteľa), Bajkalská 21/A, P.O.Box č.29, 827 99 Bratislava , www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk ); kupujúci má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Kupujúci môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Posledná aktualizácia 21.11.2024

Ekológia na prvom mieste

Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.

Viac informácíí