Fixservis logo
0
0 €

Veľkoobchodná spolupráca

Vo FixServis sa špecializujeme na predaj náhradných dielov pre mobily, smart zariadenia, elektro kolobežky, robotické vysávače, drobnej elektroniky, náradia, príslušenstva a refurbished zariadení (prevažne smartfóny a slúchadlá značky Apple). V súčasnosti prevádzkujeme niekoľko e-shopov na európskom trhu (SK, DE, AT, CZ, HU, RO, EU) a postupne rozširujeme svoje pôsobenie o dalšie krajiny. Na Slovensku disponujeme niekoľkými retail predajňami. 

Máte záujem o viac informácií ohľadom spolupráce? Vyplňte B2B formulár nižšie a staňte sa FixPartnerom.

 

Ako FixPartner získate:

 

 

 

 

 

FixPartner cenové kategórie*

Kategória Mesačný obrat Výška zľavy**
B2C 0 € 0 %
A 200 € 4 %
B 450 € 8 %
C 800 € 12 %
D 1 300 € 16 %
E 1 900 € 20 %
F Individuálne Individuálne

*Vyhradzujeme si právo na akúkoľvek zmenu v spôsobe nastavenia cenových kategórií.

**Výška zľavy sa nepočíta z celkovej ceny produktu ale z marže produktu. Preto je výška zľavy len priemerná a je rozdielna pri každom produkte.

Pravidlá pre získanie zvýhodnenej cenovej kategórie

Výška veľkoobchodných cien závisí od vašich obratov. Aby bolo nastavenie férové a transparentné, je potrebné dodržiavať tieto podmienky:

  • Vystavené faktúry bez dobropisu (neobsahujú vratky a neprevzaté objednávky).
  • V cene obratov nie je započítaná cena za dopravu.
  • Úroveň cenovej kategórie sa hodnotí podľa kvartálnych obratov bez DPH za predchádzajúci štvrťrok. Kontrolu vykonávame štvrťročne, vždy v prvom týždni každého štvrťroka (Január, Apríl, Júl, Október).
  • V prípade nastavenia faktúry so splatnosťou, kontrolujeme aj včasné úhrady vašich faktúr.
  • Každý nový FixPartner získa na začiatok benefit a to cenovú kategóriu D, ktorá platí do najbližšieho kvartálu. Pre udržanie alebo prechod na vyššiu cenovú kategóriu sú potrebné pravidelné obraty.

 

500+

Spokojných

veľkoobchodných partnerov

1 000 000+

Odoslaných

objednávok

10 000+

Náhradných dielov

skladom

23 000+

Položiek

 

 

Benefity pre FixPartnerov
 

Doprava

Naši prepravný partneri, s ktorými máme dohodnutú spoluprácu, vedia doručiť zásielky už do 24 hodín. Termín doručenia je len orientačný. Žiadny dopravca nedokáže 100% garantovať doručenie zásielok do 24 hodín.

Bližšie informácie ohľadom ceny a rýchlosti doručenia zásielok, nájdete v našej sekcii Doprava.

 

Reklamácie

Všetky reklamácie pre FixPartnerov spracovávame prednostne.
Potrebujete reklamovať tovar, ktorý ste u nás zakúpili? Prosím, postupujte v súlade s našimi predpísanými reklamačnými podmienkami.

Neviete ako postupovať alebo máte otázky týkajúce sa reklamácií? Kontatujte nás e-mailom na reklamacie@fixservis.sk

 

 

Potrebujete ďalšie informácie?

Neváhajte nás kontaktovať:

  • E-mail: eshop@fixservis.sk
  • Online chat (vpravo dolu na webe)
  • Zákaznícka podpora: +421 2/22 133 399
    • Pondelok - Piatok 9:00 - 16:00

Máte záujem o veľkoobchodnú spoluprácu? Vyplňte prosím B2B formulár

Zodpovedný pracovník vás bude následne kontaktovať s ďalším postupom. Spolu so správou uveďte váš predpokladaný mesačný obrat.

FAQ

FixPartnerom sa môže stať ktokoľvek. Stačí nás kontaktovať cez B2B formulár.

Máme dostupné všetky kvality náhradných dielov od Genuine Service Pack, FixPremium, Refurbished a iné.
Bližšie informácie o kvalitách nájdete v sekcii Rozdelenie kvalít náhradných dielov.

Cenové kategórie nastavujeme podľa obratov za predchádzajúci kvartál. Čím vyššie obraty, tým vyššia zľava.

Pre nastavenie je potrebné nás kontaktovať na eshop@fixservis.sk, nakoľko pristupujeme individuálne ku každému FixPartnerovi.

Výšku zľavy si viete vypočítať na základe vášho kvartálneho obratu mínus zásielky, ktoré ste vrátili alebo neprevzali. Nezabudnite si odpočítať aj cenu dopravy.

Cenovú hladinu nájdete v tabuľke, ktorá sa rovná vášmu výsledku.

Máte ďalšie otázky? Kontaktujte nás

Rýchlosť doručenia tovaru závisí od dopravcu. Tovar, ktorý je skladom, doručujeme štandardne do 24h.

Nakoľko máme viacerých dopravcov, ceny sú rôzne. Cenník dopravy nájdete na našej stránke v sekcii Doprava.

Ak sa vyskytne problém s vašou objednávkou alebo reklamáciou, kontaktujte nás emailom na eshop@fixservis.sk 

Do predmetu uveďte číslo objednávky alebo reklamácie.

Áno, platí to aj pre firemných zákazníkov. Podľa zákona je možné vrátiť tovar do 14 dní od jeho zakúpenia. Tovar je potrebné vrátiť v nepoškodenom stave a v pôvodnom obale.

Všetky informácie ako postupovať pri vrátení tovaru máme uvedené v sekcii Reklamácie.

 

Všetky informácie ako postupovať pri vrátení tovaru máme uvedené v sekcii Reklamácie.
Ak vám ohľadom reklamácie nie je niečo jasné, kontaktujte nás na reklamacie@fixservis.sk

Ekológia na prvom mieste

Neustále zlepšujeme našu uhlíkovú stopu, aby sme chránili našu planétu. Prečítajte si viac o tom, ako prispôsobujeme naše procesy, aby sme znížili našu stopu.

Viac informácíí